Сьогодні Indasia виходить на новий етап свого розвитку. Ми кардинально змінили процеси закупівлі продукції, оптимізували логістику, вивели наш сервіс роботи з клієнтами на новий рівень.
Наша мета – висока якість обслуговування наших клієнтів та довгострокове, взаємовигідне співробітництво з ними.
Основними критеріями для оцінки якості нашої продукції став системний аналіз потреб 3-х основних цільових груп споживачів як у Німеччині, так і за кордоном:
-
виробничі підприємства харчової промисловості, що випускають м'ясні та ковбасні вироби, продукти з птиці, риби та молока.
-
роздрібна торгівля харчовими продуктами.
-
фірмові магазини, що спеціалізується з продажу виробів з м'яса.
Чому Indasia не має собі рівних?
Швидкість послуг у поєднанні з високою якістю продуктів, швидким сервісом та професійними консультантами, індивідуальним підходом до кожного покупця допомагають нашим клієнтам знайти необхідний товар у найкоротший термін.
Наш новий девіз – Kompetenz 24/7 днів на тиждень, тобто. - це щоденна робота нашої компанії, яка орієнтована на потреби нашого клієнта.
Переконайтеся у цьому самі!
Швидке вирішення вузьких ринкових проблем за короткий час
- виробництво продукції в Англії, Німеччині, Франції та Швейцарії;
- 35 партнерів зі збуту по всьому світу;
- власне виробництво у Китаї;
- індивідуальний підхід за смаковими якостями продукції та складом рецептур для мешканців різних країн.
Indasia гарантує високу німецьку якість продукції та індивідуальний підхід до клієнтів Це досягається при постійному навчанні наших партнерів правилам сумлінного обслуговування покупців та постійному підвищенні кваліфікації співробітників.